Nyt päivällä iski halu päästä bloggailemaan ja kirjoittamaan omaa blogia. On jo pitään ollut ikävä kirjoittamista. Ihanaa jos nyt taas pystyisin ja erityisesti jaksaisin taas kirjoitella tänne... Samalla saan myös lisää motivaatiota valokuvailuun, kun pääsen kuvia tänne lisäilemään :)
Olen siis parikymppinen tyttöinen, joka asuu kotona vanhempien luona Espoossa, opiskelee tällä hetkellä Loimaalla (aina kun nyt sinne jaksaa matkustaa) ja oleskelee kuitenkin suurimmaks osasta ajasta poikaystävänsä kainalossa Helsingin kupeissa... Tänäänkin aamulla mun piti herää viidelt et kerkeisin kuuden junaan ja sit kerkeisin aamutunneille Loimaalle, nii pistin herätyskellon soimaan ja heräsin ihan ajoissa, puin ja meikkasin ja pakkasin kamat ja silleen nii sitku mun piti lähtee juoksee junaan nii menin sanoo moikka herra rakkaalle, nii se siinä nii söpösti nukku, et mä sitä siin jokusen aikaa tuijottelin kunnes mun oli pakko hyppää takas sen kainaloon ja siihen mä sit taas nukahdin :D ja hmmhm kai me joskus kymmenen jälkee heräiltii yhdessä kahville^^

No en mä sit päässy ollenkaa lähtee sinne kouluun....ku...ku..ku siis näin päivemmällä mun kaveria..siis oikeestaa se on mun paras kaveri ikin, vaik meidän kaveruus onki nyt viime aikoina rakoillu aikast pahasti (-----> Ollaan jo pitkään oltu ihan erottamattomii, et ain kaikkee tehtiin yhdessä ja jokapäivä melkeen nähtiin ja oltiin ku mikäki pariskunta ku aina vaa kahestaa hengailtii ja se on mulle nii maailman rakas ja tärkein ihminen ja sielunkumppani..muttt sittt mä rupesin seurustelemaan tos abouutthh neljä kuukautta sitte....kohtasin mun ensirakkauden....ja yhtäkkii mä en voinukkaa mihinkää muuhun keskittyy ku mun poikaystävää ja senkaa olemiseen...olin vaa senkaa ja unohdin mun kaverin:< mä en tiiä mikä muhun meni...ensirakkaus tais sekottaa mun pään totaalisesti, mutku oon aina aikasemmi aatellu silleen, et ystävät menee aina poikaytävien edelle oli mikä oli, nii nyt sit olin yhtäkkii olin ite tollanen surkein kaveri ikin..niii blaaah... kadutttaa toi kaikki ihan hirveeti, ku mulla mukamas ei koskaan ollu aikaa mun rakkaalle kaverille, mut nyt koitan nähä mun kaverii useemmin...toivottavamelkee yhtäusein ku ennenki<3 ) oli khyl ihanaa sitä nähä tänää, ku sen verran ikävä on ollu sitä :,)

MUTNIII paras juttu täs päivässä on se, no siis joo oon lusmu ku en aijo täl viikol (TAASKAAN :,<) mennä kouluun, vaan mun rakas kaveri kutsu mut risteilylle!!!!...olin ihan et ömmmggg oikeesttt??? ja siis me lähettäs JO huomen :D kelatkaaa nyt....me ollaa jo pitkää mietitty et sit joskus mentäs ruotsiin kahestaan ja sit olis sikakivaa ja nyt yhtäkkii se pyys mua mukaan :D Eli siis huomenna tukholmaa here we come<3 Joskus illal viiden aikaa lähtee laiva ja ja torstai aamul back to Helsinki cityy...

Nii ja paras juttu täs on se, etten oo ikin ikin käyny Tukholmassa O_o Siis oon käyny vaikka kuinka monta kertaa ruotsissa gööötteeboriiss ja nööörrkköppingiiss ja ties mis MUT en oo koska käyny Tukholmassa....ajanu siit vaa ohi...mutt siis oon ihan innoissani :) ekaksi siks et en oo tuol koskaa käyny ja  pääsen  pienelle matalle ja toiseks  oon nii onnellinen et mun rakas ystävä pyys mut mukaan sinne ja on jaksanu katella mua vaik oon ollu ihan idiootti ja antaa mulle uuden mahdollisuuden..... :,) huomista siis odotellen <33

Mun poikaystävä matkas tänään pohjoseen, ku se on siel työharjotelussa ja sen olis nyt tarkotus olla siel pari viikkoo ainakin.... et nyt sit ollaan erossa aikast pitkää...tai luultavasti pisimpään tähän mennessä...  me ollaan nyt oltu nii paljon yhessä, nii eikökän tää pikkunen erossaolo tee molemmille,sekä meidän suhteelle ihan hyvää... :) saa itekki toivottavast olla vähän aikaa rauhassa ja koota omia ajatuksia ja tehä vähän omia juttuja...  vaikka mulla on nyt jo ihan mieletön ikävä sitä....

Oon nyt siis Espoossa.. mun perhe siis asuu täälä ja no nii mäki virallisesti, mut harvemmi nykyään tulee oltuu täällä...sit on kai muutama viikko ku oon tääl viimeks ollu yötä... vähän on khyl nyyyhh olo ku joutuu pitkäst aikaa nukkuu taas yksin, mut on jotenki tosi rauhallinen olo ku saa pitkäst aikaa olla tutussa ja turvallisessa kodissa... ihan kiva viettää iltaa näin yksin pitkäst aikaa sängyllä istuen, läppäri sylissä ja teevee mölyymässä tuol taustalla....  ^^

Mutnii....alotin tän blogin nyt koska haluun kirjottaa tänne asioist mun elämästä... en pelkästää siks et pääsisin vuodattamaan mun omia ongelmia itteni kanssa vaan kans haluun päästä tänne lisäilee valokuvia ja jos oon vaik lukenu jonku hyvän kirjan (rakastan kirjota<3) tai kattonu jonku hyvän elokuvan (exxx- makuuni töntekijä ;D) nii haluun siitä päästä kirjottaa jonnekki ja lisäilee mun töherryksiä joita yleenä väsäilen Loimalla yksin ollessanu iltasin tai tai mun neulomii juttuja, koska oon nyt taas innostunu neulomisesta sekä ylipäätään käsitöistä....JA SIIS omasta elämästä...

Lets see mitä tästki tulee...... O_o