Enpä tietenkää oo tänne päässy taas kirjottelee, ku oon Empulla vaa jumitelllu sen jälkee ku se perjantaina tuli kotiin, eli siis koko viikonlopun... ja ku tääl ei oo omaa konetta nii ei tuu kirjotettuu vaik mieli tekiski...mutnii on ollu  tosi kivaa Empunkaa :)<3 ei me oikee mitää kummallist olla täs tehty, mut erimerkiks eilen tääl meijänkaa oli istumas iltaa yks empun kaveri ja kaks mun kaverii ja meil oli tooosiii kivaaa jubaillessa^^ Oon muute nyt koittanu lopettaa tota tupakanpolttooo ja olin viikon polttamatta...mut sit eilen illalla tuli muutama poltettuu....mut tänää on taas ollu sellanen yäkk tupakkaa olo :D et toivottavast se taas jatkuis^^

Ja tos yks päivä... Emppu ja sen kaveri meni saunaa nii mä sit rupesin kattoo tota tyttö joka leikki tulella leffaa, nii aattelin, et no mä nyt rupeen alottaa kattoo tätä ku ei täs oo oikee muutakaa tekemistä...nii huoh melkee kokonaan kerkesin sen kattooo (miehet.....!!!! )ku ne oli saunas joku viisssaaataaakakkksssskyyttt tuntii :D mut se lefffa oli ihan hyvä...ei khyl nii hyvä ku se eka....se eka oli khyl paljon parempi, mut khyl toiki meni....kolmatta siis odotelleessa<3

Ja tänää lähetään Empunkaa Tallinnas käymään... parin tunnin pääst lähtee laiva...ömmgg pitäs viel jotai syödä ja pakatakki. Oon nyt koko aamun vaa litkiny simaaa!! Ite tuun sielt Tallinnast takas joskus torstai illalla ku oon viikonloppun töis siel korekeesaares ja emppu kai tulee takas joskus sunnuntain :) NII ja empun isoveli ja sen kihlattu kotiutuu takas Suomeen tän viikon loppupuolel^

mutt gottt too gooo ---->