Noniin nyt on sit ruotsin risteylimatka takana. Ihan väsyny on olo, tai sellanen jumitusolo, ettei oikee jaksa mitää romaanii kirjottaa tooosstt meijän matkasta, mut toosiii kivaa oli :) Aluks mua vähän mietitytti se, et voiieii mitenköhä meijän yhdessäolo mun kaverinkaa menee ku ei olla pitkää aikaa oikee kunnolla sen kummemmi tavattu ja oltu ja nyt yhtäkkiä lähetään yhessä ruotsinmatkalle (ei siis oltu ihan kahestaan VAAN kaverin lapsi, eli mun kolmevuotias maailman sulosin kummituslapsi oli mukana^^) mut hyvin meeil meni ja tultiin toimeen hyvin^^ juteltii niitä näitä ja meil oli hauskaa niinku ennenvanhaan :,) ei me khyl oikeestaa ollenkaa puhuttu meijä välirikosta tai siit miks jossai vaihees meijän välit huononi niin pahasti... mut onneks must ainaki nyt tuntuu, et meil menee hyvin :,)<3

Nii ei siis tosiaankaa ollu meil mikää perus suomalainen ryypätäänkakskyttneljähooputkeen laivareissu, vaa aika rauhallinen oli meno ku meil oli pikkukakara mukana. Senkaa me sitte leikkihuoneessa ja käytävillä juoksenneltii :D ja lueskeltiin kirjoja ja ja käytii syömäs nammnamm ruokaaa...rapuja ja simpukoita.. noissa merkeissä se meijän laivareissu sit oikeestaa meniki. Sitte keskiviikko aamulla herättiin kasilt aamupalalle (ömmgg rakastan aamupalaaaa<3 :D) ja sit lähettii käppäilee Tuhkolmaan^^ Voi että se on kyllä kaunis kaupunki* Ihania vanhoja taloja joka paikassa ja merta ja veneitä.....awwww rakastuin Tukholmaan<3 Ja haluun kyl mennä käymään siel uudestaan. Me ei käyty missään nähtävyyspaikoissa tai museoissa vaa me vaa käveltii keskustan liepeillä edestakas ja juotiin kahvii ja syötiin mandariinei :) ja sää oli ihanan keväine...aurinko paisto koko päivän ja lumesta ei näkyny jälkeäkään. En saanu mun siskon kameraa mukaan matkalle, mut onneks kaveril oli mukana sen järjestelmäkamera ja sain se kädessä leikki turistii ja kuvailla kaikkee maholista :D loveit<3 mut nyt ku istun täs koneella ja juon kahviii nii mun tekis niiiii mieli selailla ja muokkailla niit meijän matkakuvii ja katella ihanii maisemii uudestaa ja naureskella meidän laivamatkailmeille...muttmutt kamera o kaveril ja mun pitää joskus mennä sen koneelle pöllii ne kuvat tai lainaa sen kameraa tai jotai nii saisin ne kuvat^^ 

Empunkaa mä en oikeestaa matkan aikana ollu yhteyksissä, muutaku kerran taisin tiistai iltana puhuu senkaa puhelimessa. Halusin keskittyy kokonaan mun kaveriin ja senkaa matkaamiseen enkä siihen, et miettisin jatkuvasti ...."mitä emppu oikee tekee ja missä se on ja hmmh pitäsköhän sille soittaa.....". Koitin myös rajottaa siitä puhimista, etten kokoaikaa olis sillee, et emppu sitä ja emppu tätä ja sit me tehtiin sitä........Tänää sit koton jokus puolenpäivänaikaa koitin soittaa sille mut sit kuulu vaa tuut tuut tuut... olin ihan et wtf  O_o tai mietin et joo tietty se on töis ja sil on työkiireit MUT emppu o sellanen, et jos se ei kerkee nii se ei vastaa puhelimeen tai siis et jos sil on kiire ja se ei kerkee puhuu nii se kummiski vastaa ain ja sanoo et on kiire ja ei pysty nyt puhuu, MUTNII se siis ei lyö koskaan luurii korvaa (kröööhhmm mmitää mä kuitenkin teen jos en jaksakerkee jonkunkaa puhuu) mutnii sit heti mietin et ömmg toivottavast mitää ei oo tapahtunu mut sit rakas emppuseni soitti joskus neljänmais ja sano et se oli päiväunilla... en siis oo mitenkäää vainoharhanen tai mitään :D

ja nyt oon joku neljä kertaa tähän mennes puhunu senkaa<3 JA se kerto, et ku sen veli on nyt ollu muutaman kuukauden kiertelee maapalloo ja se on nyt sen tyttöystävänkaa Intiassa, NII se oli kosinu sitä siel eilen ja se oli vastannu myöntävästi....AWWWW<3 :,) voiko olla mitään ton sulosempaa...sen veli on tosi mukava ja sen tyttöystävä kans on nii maailman sulosin :D et oon tosii happy forr themm^^ ne on kihloissa, en voi uskoo :D WAUUU romanttistaaromanttistaaromannttiisstaaa

Ja sitte emppu puhu jotai et se tulos jo sunnuntain tai maanantaina takas Helsinkiin ja lähtis jo tiistain viroon... Oletin jotenki et se olis koko enski viikon siel pohjoses, mut ei se mua haittaa jos se viimestään maanantaina olis jo täälä :D se vaa et se pyys mut tiistain viroon mukaan ja haluisin khyl sikan mennä mutmut pitää miettii asia....siis empunkaa on ihan parasta olla Virossa...ollaan pari kertaa siel oltukki jo. (Joulu<3)....mut mun pitäs kummiski olla koulussa ens viikolla, koska en nyt tällä viikolla oo ollu ollenkaa ja ja no kerkeisin siel Viros sit senkaa olee ööö tiistaist torstaihin, koska perjantai aamulla mun pitää olla jo siel korkeesaaressa, jossa oon sit sen koko pääsiäisviikonlopun avustustöissä... Ja no laivalippuihinki pitäs sit jostai saada rahaa lainattuu mut eiköhän se onnistuis...no mut hmmmhhh pitää sitä sit kattoo tarkemmi ku tiiän, et okse nyt varmasti sit tiistain menossa...... höömmmmhööömm :))

Laivalla ollessa mietin myös asioit, mitä haluisin täl hetkel saavutaa/tehdä ---->

*Säästä rahaa omaan järjestelmäkameraan

* Matkustele enemmän :D älä jumita paikoillasss...köösssköösss....

* Lopeta se tupakanpolto!!!!!!!!!!!  (JEEE en oo nyt kolmeen päivään tuprutellu ollenkaa eikä oo ees tehty mieli...et toivottavasti toi jatkuis, koska oikeesti olisin valmis hyvästelemään tupakan kokonaan....)

*Rupee käymään lenkillä (kuntoilemassa)

*Syö vähemmän karkkiisimpsiisuklaaataakekskeiii.......mieluiten tooosiivähään.... ja korrvaa ne joillai hedelmill :D<3 EKSNIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eli ens kerral ku tekee mieli karkkii nii meee ostaa vaik joku pikkuomppuu tai vesimeloonii...

*Nää kavereit useemmin :)

....siinä nyt joitain oli ainaki mitä mul on nyt viimepäivin pyöriny mielessä...mut voisin mennä nyt lueskelee mun kirrjaa^^