diididi..... tänään lähetään sinne ruotsiin eikä mul oo mitää hajuu mitä kaikkee oikee ottaisin sinne mukaan tai mitä pukisin päälle.. ja eilen tajusin et mun kamera on jääny Loimaalle niii toivottavast saisin lainaa siskon pikkustasurkeetakameraamitäseeivarmastikkaalainaamullekoskaseonseneikämun, et ees vähäsen pääsisin leikkii kunnon turistii^^ 

Nukuin yöl ihan surkeesti....tai silleen että heräsin ihan kokoajan kattomaan kelloa ja vaikka mul oli ikkuna kokonaan auki, nii kokoajan oli jotenki kuuma ja hiostava olo ;/ sitku heräsin joskuis neljän maissa nii menin keittiöön hakee mehuu, nii siel kaikki valot palo ja äiti istu lukemas hesarii ihan pirteänä O_o mut siis nii emt miks nukuin noin huonosti, ehkä mua vähä jänskättää tää tänänen matka ja tietty se, että herra rakas (jota nyt tästä lähtien rupeen tääl kutsumaan Empuks, koska tarviin sille jonkun hyvän lempinimen mun bloggailuun :D) NII emppu on sielä jossai kaukana ja en nää sitä piitkään aikaan, ku ei se oikee itekkää tiiä et kauan se oikee on siel ja yhyy tajusin vast äske et se ehk lähtee suoraa sielt pääsiäiseks viroon, mut ite en voi mennä mukaan ku oon lupautunu koko pääsiäiseks töihin..

Sit eilen illalla väsäilin tätä mun blogin ulkoasuu puoleenyöhön asti varmaan...tai ku halusin tohon kirjottajan kohalle jonku kuvan, nii ekaks etiskelin netist hyvii kuvii tohon mielettömän kauan, mut sit kummiski päädyin siihen, et haluun tohon jonkun oman ottaman kuvan, nii nyt sit pistin tohon tollasen kuvan....siis toi mustavalkonen kuva mis on joku rakennus ja  nainen piiloutunu sateenvarjon alle.... ei toi siis oo mitenkää sen kummallinen kuva, mut tykkään siit kuiteski ihan mielettömästi :) ehk just siks et se on otettu viime vuonna Itävallassa ku olin siel viikon kaupunkilomalla mun äitinkaa^^ ja se oli mielettömän ihana matka ja tost kuvasta tulee siks just hyvä mieli ^^

*********

Nonii nyt sain käytyy suihkussa, etittyy matkalaukun, hain pyykit pyykkihuoneesta ja silitin vaatteet...noinnn....nyt pitäs viel ettii jostai joku pikkulaukku mukaan, mut muuten on ainaki melkee kaikki valmistelut hoidettu :D mun mul ei oo vaa yhtää rahaa ittelläni, mun tilillä on tällä hetkellä suunnillee viis euroo...  mut mul on empult lainaama viiskymppii ja äitilt saatu viiskymppii matkarahaa, et niillä on pärjättävä, mut haluun antaa empulle sen viiskymppisen takas koska en haluu tuhlaa sen säästörahoi nii mul on matkaks vaa se äitin viiskymppinen^^ muttt khylll mä sillä pärjäään..^^ mitäs lähen yhtäkkii ruotsiin vaik oon ihan rahaton opiskelija.... :D en oo koskaan ollu näin köyhä...siis moneen vuoteen mul oli aina tilil ainaki se 500 euroo, mut nyt se viis euroo vaa....kääääägägägäägägägägädädädä meen nyt juomaan kahvii ja lueskelee aina nii ihanaa karrvisstaaaa^^ ;DD