.... Mul on jo pitkään pitäny lukee Stieg Larssonin kirjottamat suositut trilogiakirjat tai sit kattoo ne leffat, mut ei vaa oo jostai syyst tultuu tehtyy kumpaakaa MUT nyt sit eilen rupesin illal kattoo tota miehet jotak vihaavat naisia leffaa.... ja katoin sen nyt aamulla loppuun ja pakko sanoo, et tykkäsin ihan mielettömästi. Olihan se aika sadistinen ja sellanen, et välil oli pakko kattoo jonnekki muualle, mut kyl mä silti tykkäsin ja nyt mun tekee mieli jo juosta makuuniin vuokraanaan ne kaks jatko-osaa :D Muutenki tykkään hirveesti ruotsalaisist rikoselokuvist....niiinku wallander leffat on mun suosikkei<3

Ja mun pitäs rupee koht siivoilee tääl kotoo, tai ku mun pikkusiskol on synttärit tos ens viikolla, mut se nyt tänää illal järjestää syntärijuhlat tääl kavereittensakkaa......(sisko täyttää siis 11^^) Eli lapsia tulee illalla talo täyteen ja pitäs äitii rupee auttamaan siivoomisessa.....mut se nyt makaa tuol sohvalla ja kattoo telkkarii, eli ei näköjää meil oo mitää kiirettä viel :D kai se äsken jotai suklaamuffinssei leipo illaks^^

mutnii tärkein juttu EMPPU TULEEE :D<33 siis se tuleee jo tänää....ku se soitti vähä aika sit et mitä teet tänää....sit olin et no emt kaikkeee pitää kattoo sit illal tarkemmi.... sit se oli salaperäsesti et jaaaa okejj :D sit kysyin et ömmggg ooksä ajamas jonnekki... sit se oli et joo mutt ööö se on salaisuus :D sit se sano, et se ajaa töihin.....mut sit se rupes puhuu jotai et illalla helsinkiin saunaan....ja olin ihan O_o.....sit se paljasti et se on ajamas helsinkii :D käääkäkäkäkäkää se tuleeeee se tuleeee tänääännn koht illal joskus....<3 :D